این گزارش کارآموزی بصورت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشدموضوع : گزارش کارآموزی مکانیکی اتومبیلدوره ی کارآموزی یک دوره ی 240ساعته کار عملی بوده که هر دانشجو پس از گذراندن تعداد واحد مشخص درسی باید این 2 واحد کار آموزی را پاس نماید این دوره ی 240 ساعته کار عملی به دانشجو کمک می کند تا نحوه کار خارج از حیطه ی درسی و برخورد با مشتری را بهتر احساس نماید و اطلاعات تئوری خود را با عمل مخلوط کرده و بر اطلاعات خود در مورد رشته اش بیفزاید من نیز پس از گذراندن 55 واحد درس تئوری در تابستان 88 موفق به برداشت درس کار آموزی در شهر خود شده و در یکی از نمایندگی های مشغول به گذراندن این 2 واحد درسی عملی شدم کارآموزی من شروع شد و من نیز سعی می کنم اطلاعاتی را که در این دوره آموخته ام ر به صورت مختصر و کامل ارائه دهم نکته مهمی که می توان در نمایندگی آموخت نظافت محیط کار و نظم ورود م خروج افراد شاغل در آن محیط بوده که خود نشانه ی یک مجموعه سالم بوده که در مغازه های بیرون این مسئله دیده نمی شود باز و بست گیربکس پراید باز کردن گیربکس و پائین آوردن آن از روی ماشین موقعی اتفاق می افتد که خود گیربکس مشکل داشته باشد مثلاً دنده های آن صدا دهد یا بد جا بخورد با نشتی روغن داشته باشدفهرست مطالبباز و بست گیربکس پرایدباز کردن صافی بنزین پرایدباز کردن ریل سوختنحوه ی فیلرگیرینحوه انجام سرویس اولیهنحوه تعویض انبار اگزوزنحوه تنظیم خودرو برای کاهش سوختنحوه تعمیر یا تعویض مقاومت فننحوه بالانس کردن چرخ خودروباز کردن استپر موتور و تمیز کردن آننحوه ی تعویض شیشه جلوی خودرو پرایدنحوه تعویض سیم درب عقبنحوه تعویض تسمه تایم