این گزارش کارآموزی با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است همچنین آماده پرینت می باشدموضوع : گزارش کارآموزی تکنولوژی شرکت صنعتی ایران خودروشرکت سهامی عام کارخانجات صنعتی ایران خودرو با هدف انجام امور تولیدی و صنعتی برای تأسیس کارخانجات اتوبوس سازی و ساخت قطعات و لوازم اتومبیل و تولید محصولاتی از این قبیل در تاریخ 27 مرداد 1321 با سرمایه اولیه صد میلیون ریال و تعداد هزار سهم هزار ریالی به ثبت رسید و از مهر ماه 1342 فعالیت خود را با تولید اتوبوس آغاز کرد ایران خودرو از اولین شرکتهایی بود که قانون گسترش مالکیت واحدهای تولیدی یرا به نحو کمل احرا کرد و 49%سهام آن به کارکنان و مردم واگذارگردید این شرکت به موجب بند الف قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران مصوب سهام 14/6/1358 شورای انقلاب اسلامی به اعتبار نوع صنعت ملی اعلام شد شرکت سهامی عام کارخانجات صنعتی ایران ناسیونال با مجوز صادره از سوی هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در تاریخ 27/2/1367 به نام شرکت ایران خودرو سهامی عام تغییر یافت ساخت سواری در تاریخ 25 اسفند 1344 وزارت اقتصاد به کارخانجات صنعتی ایران ناسیونال اجازه داده شد در مورد ساخت اتومبیل پیکان اقدام کند اجازه تأسیس کارخانه ساخت انواع اتومبیل سازی از نوع چهارسیلندر در تاریخ 20/4/1365 به این شرکت داده شد شرکت فوق بر اساس قراردادی با کارخانه روتس انگلستان وابسته به گروه کرایسلر موفق به دریافت مجوز مونتاژ نوعی اتومبیل هیلمن هانتر و ساخت آن در ایران به نام پیکان شد در سال 1346 تأسیسات اتومبیل سازی پیکان با ظرفیت اولیه سالانه تولید 6000 دستگاه در سالن تولید پیکان استقرار یافت و بعد از افتتاح این سالن در سال 23/2/1346 اولین اتوموبیلهای سواری تولید شد بعد از تعطیلی خطوط تولیدی شرکت تالبوت و لغو قرارداد بین آنان برای تأمین قطعات قوای محرکه در سال 1346 استمرار تولید پیکان در داخل کشور در دستور کار قرار گرفت پس از تحقیقات گسترده استفاده از نیروی محرکه جدید به جای نیرو محرکه اصلی پیکان مورد تایید واقع شد بر اساس قراردادی با شرکت فرانسه این شرکت موافقتفهرست مطالبفصل اولتاریخچهی تاسیس ایران خودرودستگاه تایمر کابین TCکنترل ترموستات ماشین جوشتصدیق تعویضی الکترودقسمت منبع تغذیه دستگاه تست TCمشخصات رباتمشخصات واحد کامپیوترفصل دومتاریخچه شرکت صنعتی محورسازان ایران خودروواحدهای موجود در شرکت صنعتی محور سازان ایران خودرومواد اولیه مورد استفاده در پروسه تولیدپروسه تولیدواحد جوشکاری تولید اکسلواحد ماشین کاری پوسته اکسلواحد مونتاژواحد رنگ کاریعوامل زیان آور موجود در واحدهای مختلف شرکت محور سازان ایران خودروفصل سومتاثیر عوامل محیط کاربر بر روی انسانتفسیر نتایجبحثنتیجهفصل چهارموضعیت محل کارمقدمهاثرات نامطلوب توزیع غلط روشناییهدف اندازهگیری روشناییاندازهگیری روشنایی در واحد عملیات حرارتیتفسیر نتایجفصل پنجممکانیک خودروتدارکات روش قدیمیشرکت کریسلرمعیارهای انتخاب در تامین منابعتدارکات جهانیتدارکات الکترونیکخلاصهانواع گامهای دندانههاروشهای تولیدتولید یا ژنراسیون دنده شانهایهابینگروش کله زنیروشهای پرداخت چرخدندهپرداخت چرخدنده بروش شیونیگروش هنن کاریلپن کاریبرنشینیگظرفیت فنی دندانههای چرخدنده ساهدضرایب فرم یا لویس برای دندانههای چرخدنده سادهبارحد برای استهلاکباردینامیکیاشتباهات موجود در چرخدندههامواد چرخدندههاسخت کاری عمیقکربوریزه کردن کرن دادن و سخت کردن سطح مادهنیتره کردن نتیروژن دادنسختکاری بروش القایی و شعلهگسیختگیهای معمول در چرخدندهشکستن دندانهحفره زدنخط خوردن دندانههاروانکاری و سوار کاری چرخدندههاپس زنیاندازهگیری چرخدندههاآندرکارتینگ در دندانههای چرخدندهچرخندههای با ارتفاع سردندانه طویل و کوتاهچرخدندههای داخلی یا حلقویچرخدندهای مخروطیچرخدندههای حلزونیظرفیت حرارتی چرخدندههای حلزونیپیشنهاداتفهرست جداولفصل دوممتراژ واحدهای مختلف کارخانه شماره 1فصل سومجدول استاندارد ISOجدول استاندارد OSHAجدول استاندارد ACGIHجدول استاندارد NiosHنتایج اندازهگیری صورت در کارگاه جوشکاریجدول نتایج اندازهگیری تراز فشار صوت در کارگاه ابزار سازیجدول نتایج اندازهگیری تراز فشار صوت در کارگاه میل پیوسجدول نتایج اندازهگیری در تراز فشار صوت در کارگاهفصل چهارمجدول نتایج حاصل از اندازهگیری روشنایی و مقایسه با استاندارد